منطقه ارسال خود را انتخاب کنید
چنانچه آدرس خود را وارد کنید تا محصولات آن منطقه برای شما نمایش داده شوند.

کاربر گرامی لطفا جهت بهره مندی مناسب از کلیه خدمات فروشگاه ارزان یدک حتما موارد زیر را مطالعه نمایید.

قوانین عمومی

کلیه قطعات و لوازم یدکی انواع خودرو و خدمات ارائه شده در سایت ارزان یدک مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کنندگان می باشند.

مشتریان و کاربران سایت ارزان یدک که مایل هستند آخرین قوانین و تغییرات را اعم از ، نحوه خرید لوازم یدکی ، تغییرات قیمت ها، خدمات ارسال ، شرایط گارانتی (وجود و عدم وجود)، شرایط مرجوع کردن یا تعویض و … که به روز رسانی می شوند را مستقیما و بدون واسطه می بایست در  وب سایت و اپلیکیشن  ارزان یدک پیگیری نمایند.

نحوه سفارش محصولات در ارزان یدک

مشتریان به دو طریق می توانند محصولات مورد نظر خود را با افزودن در سبد خرید ثبت نموده و با پرداخت از طریق درگاه اینترنتی بانکی و یا پرداخت در محل (مخصوص استان آذربایجان شرقی) سفارش خود را تکمیل نمایند. 

ثبت سفارش و پردازش محصول

فروشگاه ارزان یدک در وب سایت و اپلیکیشن ، به مشتریان  خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در  شبانه روز امکان سفارش گذاری را می دهد. با توجه به اینکه در ایام تعطیل نیز  ازسفارش گیری  محصولات پشتیبانی می شود ولی  ارسال کلیه سفارش های ثبت شده در ایام تعطیلات  ، اولین روز پس از اتمام تعطیلات پردازش می شوند و کد رهگیری پس از ارسال محصول از پست یا تیباکس به  تلفن همراه شما ارسال خواهد شد.شما می توانید با کد رهگیری موردنظر از روند ارسال محصول خود آگاه شوید.

نحوه ارسال و حمل ونقل

 فروشگاه ارزان یدک مفتخر است با مطمئن ترین و سریع ترین سرویس های ارسال قطعات و لوازم یدکی در سرتاسر ایران در اختیار کاربران خود قرار دهد.
همچنین پخش محصولات  به کلانشهر تبریز و شهرستان مرند  در کمترین زمان ممکن برای کاربران صورت می گیرد

 

ارسال کالاهای حجیم

متاسفانه برخی قطعات لوازم یدکی (سپر ، تودری، کاپوت، گلگیر ، رودری آهنی ، اکسل  و دیسک ترمز  و …)در سایزهای بزرگ می باشد و کالاهای بیش از یک متر قابل ارسال با پست نمی باشد؛ بنابراین فروشگاه ارزان یدک این گونه قطعات را توسط  شرکت های باربری و تیپاکس ارسال خواهد نمود که با توجه به وزن و حجم محصول هزینه ارسال متفاوت خواهد بود .

خسارت در هنگام حمل ونقل

فروشگاه ارزان یدک کلیه محصولات شما را سالم و بدون آسیب در اختیار حمل ونقل قرار می دهد و این بدان معنی است که در صورت بروز هر گونه حادثه در طی حمل و نقل بعهده شرکتهای حمل ونقل بوده و لذا خواهشمندیم هنگام تحویل محصول حتما از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید در غیر اینصورت فروشگاه ارزان یدک هیچ گونه مسئولیتی را برعهده نخواهد داشت.

نحوه برقراری ارتباط با فروشگاه ارزان یدک

مشتریان و کاربران ارزان یدک که از قطعات و لوازم یدکی خودرو و خدمات مشاوره ای و همچنین خدمات ارسال استفاده می کنند، از طرق ذیل می توانند ارتباط دو طرفه برقرار نمایند :

1. چت آنلاین در وب سایت یا اپلیکیشن
2. واتساپ : 09143929530
3. اینستاگرام : arzanyadak
4.وبسایت:  www.yadakarzan.ir
5.شماره تماس : 42223643-041

تماس با ما