بهترین برند واشر سر سیلندر برای پژو 405

واشر سرسیلندر چیست؟

واشر سرسیلندر قطعه ای است که ما بین سیلندر و سرسیلندر موتور خودرو قرار می گیرد، این قطعه از ترکیب پنبه نسوز، فلز مس و فولاد به منظور عایق کردن آب و روغن در کنار هم به کار می رود. در صورت خراب شدن این قطعه آب و روغن مخلوط میشود .

واشر سرسیلندر

وظیفه واشر سرسیلندر در خودرو

واشرسرسیلندر در محل اتصال سرسیلندر به سیلندر قرار می گیرد، نقش این قطعه جلوگیری از مخلوط شدن آب با روغن است. این قطعه با هر بار باز و بسته شدن سرسیلندر تعویض می شود.عمر مفید واشر سرسیلندر ۱۰۰ هزار کیلومتر می باشد .

واشر سرسیلندر

در خودروی پژو 405 به دلیل کنار هم بودن سوپاپ دود و هوا ، در بخش میانی سرسیلندر سوختگی و پوسیدگی واشر سرسیلندر خیلی سریع اتفاق می افتد و همین عامل باعث کاهش عمر واشر سرسیلندر میشود.

در واشر سرسیلندرهای نسل جدید از آلیاژ مس استفاده شده است و چون در  مس انتقال حرارت به آسانی انجام می شود ، باعث افزایش طول عمر واشر سرسیلندر می شود .

پس بهترین گزینه برای واشر سرسیلندر پژو 405 ، واشر سرسیلندرهای تقویت شده و مسی میباشد .

واشر سرسیلندر

انواع واشر سرسیلندر مسی

واشر سر سیلندر های مسی انواع مختلفی دارند 

1.واشر سرسیلندر مسی یک رو مس :

در این نوع واشر سرسیلندرها یک طرف واشر مسی بوده و طرف دیگر آن بصورت فابریکی می باشد ولی از قسمت پل ها هردو طرف به وسیله  مس تقویت شده است  

2.واشر سرسیلندر مسی دو رو مس :

در این نوع واشر سرسیلندر هردو طرف مسی بوده و پل ها به وسیله هردو طرف مسی تقویت شده است.

بهترین برند واشر سرسیلندر مسی

 تنها واشری که تضمین عمر موتور شما را به سه برابر افزایش خواهد داد واشر سرسیلندر مسی میلور فرانسه می باشد با بهترین نوع نسوز دونیت و یک لایه مس و دهنه های مسی، که لایه مس جلوگیری میکند از پوسیدگی و زنگ زدگی واشر ، و دهنه ها که در تمام واشر های موجود در بازار جنس فلز میباشد که باعث زنگ زدن و پوسیدگی خواهد شد .

پیشنهاد ما

واشر سرسیلندر
واشر سرسیلندر

پیشنهاد ارزان یدک ازبین این دونوع واشر سرسیلندر مسی ، واشر سرسیلندر یک رو مس می باشد چون واشر سرسیلندرهای دو رو مس به سرسیلندر خودرو آسیب می رساند .